Tandemcykel

Vet ni vad som finns i vedboden i min sommarstuga? Jo där finns det en gammal trasig blå tandemcykel. Den ska jag ta hem. Jag ska laga den och så ska den bo hos mig hela sommaren. Vi kommer ha jätte kul ihop jag och min tandemcykel + kompis som kan cykla med såklart. Vi ska cykla runt hela världen och ha picknick och upptäcka nya smultronställen.
Det blir fint.

Vi  cyklar runt i världen.
Vi spelar på gator och torg.
Vi spelar på allt som låter, ja tillochmed på vår hoj.
Vi spelar för små hästar som bjuder oss på toy.
Vi spelar för gubbar, spelar för gummor, spelar för alla som vill ha skoj!


Något sånt här hade jag tänkt mig! Bilder från flickr, klicka på dem för att komma till användaren.


Riktigt såhär fin är inte min cykel men den är ändå fin.



Känn doften av brittsommars parfym



Även i sjön finns himlen



Maskrosor behöver inte var ogräs



Lila picknick




Solen har värme åt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0