Ang. Melodifestivalen

Jag blev lite konfunderad igår. Hur kom det sig att Svenskarna lyckades rösta fram den värsta låten i melodifestivalen? Jag gav den en ärlig chans, men ärligt talat den där opera-techno-europadisco låten var inte bra. Dssutom skulle jag se på MiaOchKlara idag och då sa tv gubben en vanlig presentation som de gör innan ett program på svt börjar. sedan avrundade han med att säga "och allt detta får vi se nästa vecka eftersom vi har ett program med (vad-hon-nu-heter)" sedan började ett program om vinnarlåten från melodifestivalen. Snacka om att jag inte blev särsklit lycklig.
Detta året var den sämsta melodifestivalen någonsin tyvärr. Jag har gett upp hoppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0