Loppisfynd

testing.testing.1.2.3

Jag ville bara showa mina fynd från när jag var på loppisturné med Tuva i söndags.

det var allt, nu börjar vi.


En gardin med rosor och fina spetsar. Detta är ett av banden man knyter runt gardinerna. Men ni får väl föreställa er hur hela gardinerna ser ut.


Un burk de salt (alltså man lägger salt i den och det är hål i locket så att man kan salta)
 Ett litet blått hus med fem gula fönster, två röda skorstenar, äppelträd och en katt - Jag skulle inte ha något emot att bo där. 


En väska. Fick den för 10 kr. Mamma fick hjälpa mig med att sy om den lite. Men den blev ju fin. Jag gillar marint..alltså blått och vita ränder.


Och en kartong! vad kan det vara in den?


En svart cylinderhatt! fiiin. Jag fick betala en ond blick och 175 kr för den. Men hey, alla måste ju ha en cylinderhatt.

Slut.


Kommentarer
Postat av: elinpellin pepparkaka

hatten är fiiin !! <333 jag ska börja läsa din blogg nu! puss <33 / youre malta friend

2009-05-17 @ 20:43:40
Postat av: Thaina

älskar den ryggsäcken!

2009-09-26 @ 21:50:51
URL: http://www.thaina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0