Så fint!

hej först vill jag bara börja med att be om ursäkt. Jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge.
Jag har ju precis börjat skolan igen och det tar all min tid och energi att bara orka gå igenom det.

Som tröst tänkte jag bjuda på några av minaste finaste bilder ur min fint-mapp och ge er några trevliga låtar



Kärlek till er!

Snart så!
 
Foto: weheartit



Foto: Anna Geddes


Foto:Från filmen Lilja 4-ever


Foto: här!


weheartit


Foto: Från filmen "En kärlekshistoria"



Bilderna är från flickr, weheartit och lite annat. tack för lånet!

Kommentarer
Postat av: Thaina

jag sitter hemma hos dig just nu, och du låvade att vi skulle titta på 'en kärlekshistoria' tillsammans. och det tycker jag att vi ska göra ngn dag snart =) kramar thaina.

2010-01-16 @ 16:55:10
URL: http://thaina.devote.se
Postat av: FREJSI

Fin fina bilder. glöm inte biljeterna nue :D

2010-01-17 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0