Tja

Alltså jag har tänkt på en sak. Bara en liten. Jo ibland blir man ju kallad feminsitfitta. Jävla feminist eller så känner man liksom hur de tänker "vilken feministbitch, tror att hon är något".
Egentligen så när de skriker feministfitta så skriker de ju feminist våt ängsmark, eftersom det är det fitta betyder. Jävla feminist vet jag inte varför de skriker, för mig är det ju inte ens ett skällsord. Jag tycker det är bra att vara feminist. Och nej, man tror inte att man är något bara för att man står för sina åsikter. Det har liksom ingen koppling. Alltså är det ingen ide att anse att jag är en feministfitta (feminstvåtängsmark) längre. Feminst - javisst.

Kommentarer
Postat av: Candy

Håller med, feminist är inget skällsord.

Inte fitta heller. Jag har en fitta, so?

2010-01-21 @ 20:27:54
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 02:50:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0