Hurra!

Idag upptäckte jag en underbar tidning. Den heter Minnenas journal och är fylld av gamla nostalgibilder med historier från 1900-talet. Allt från glassiga 60-tals modebilder till mystiska poträtt från början av 1900-talet. Typsnitten är dessutom klassiskt liksom layouten i övrigt så det känns verkligen som att man läser en gammal tidning. Fast en  gammal tidning som sträcker sig över många årtioneden. Som den retroälskare jag är var jag ju tvungen att köpa den!

Den ser ut lite såhär: 


En trevlig låt (som kanske inte passar in till bilderna men iallafall):

Kommentarer
Postat av: Candy

vad lustigt, jag upptäckte också den här tidningen idag! helt underbart ju!

2010-03-17 @ 00:18:13
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0