Stil och löshår

Idag har jag varit på stan och köpt löshår samt satt i löshår. Mitt hår  blev inte längre det blev tjockare men det gjorde inte så mycket. Jag blåste såpbubblor på folk för att göra dem glada men det verkade inte funka.
Föresten kan inte någon av er som läser min blogg typ kommentera? Bara en liten kommentar? Enligt statistiken är det nämligen typ fyra som läser varje dag men det känns som att min blogg inte har något liv alls. Min blogg är livlös. Jag vill bara ha ett litet livstecken från någon som faktiskt läser. Tack på förhand!


Stil på stan:

Två av tjejorna i min klass- Louise och Linnéa :) DENIM mode


Min goda vän Linnea mitt uppe i ett skratt, inte ngn jättebra bild men endå. Jag gillar hennes gula jeans

Kommentarer
Postat av: Anonym

damn you :D -kommentera för att ändå vara lite snäll XD-

2009-04-06 @ 22:35:46
Postat av: YUMAYUMA

yumaaaaa skrev nyss , inlägget, nedanför, MEN DET VERKAR INT SYNAS?

2009-04-06 @ 22:36:20
Postat av: yumayuma

inlägget ovanför.. blev det visst..

2009-04-06 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0