I Virserum igen

Nu är jag i Virserum igen. Det är varmt och jag går klädd i min nya klänning och orkar inte sminka mig. Vi plockar bär. Varje dag för mamma blir så ledsen om vi låter dem förfaras. Blåbär, smultron, svartavinbär, röda vinbär, körsbär och hallon. i vinter täknker jag tina upp hallon och låtsas att det är sommar.


Jag kommer säkerligen ta bort den här bilden snart. Jag tycker nämligen inte om bilder på mig själv utan smink. Kasst eller hur?


Här är klänningen. Jag tycker mycket om den. I datorn hade den döpt sig själv till "mulan-24" fråga mig inte varför.



Igår kom min kusin Tova och hälsade på. Vi slängde sådär dramatiskt med håret som skådespelarna i reklamfilmer där de säger "cause your worth it" (om man pröjsar ut 200 spänn)







Kommentarer
Postat av: Tova

Det var kul!

Tack för den lilla stunden! :) ♥

2009-08-06 @ 18:15:09
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0