Om jag vore...

Jag hittade den här trevliga listan hos Madeleine så jag tänkte att jag skulle göra den jag också. (klicka på bilden för att komma till den som har tagit den)


 


om jag var en färg skulle jag vara blå


om jag var ett nummer jag skulle vara fem




om jag vore ett djur skulle jag vara en kolibri





om jag var en låt så skulle jag vara Whats up?




om jag vore ett klädesplagg skulle jag vara en halsduk



om jag var en sko skulle jag vara ett par halvslitna converse



om jag var ett väder skulle jag vara nysnö och stjärnklart



om jag var en känd person skulle jag vara Astrid Lindgren




om jag var mitt i en dröm skulle jag vara i Den oändliga historien



om jag var en Disney-prinsessa skulle jag vara Belle



om jag var en dryck skulle jag vara sockerdricka



om jag var en sorts mat skulle jag vara pannkakor



om jag vore en säsong skulle jag vara vår




om jag var ett fotografi skulle jag vara ett lite slitet fotografi av en röd ballong



om jag vore en blomma skulle jag vara förgätmigej



om jag var ett instrument skulle jag vara en gitarr



om jag var en smak skulle jag vara när man fångar en snöflinga på tungan


om jag var en känsla skulle jag vara pirr i magen


om jag var en lukt skulle jag lukta som en mystisk ljuv gammeldags parfym blandat med syrener och lite rökig uteservering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0