Funderingar

Jag sitter här och försöker börja göra något.

Bara göra något, jag har ju en massa att göra. Packa till emmaboda, skriva färdigt om Mattias & Cecilia (novell jag håller på med) Jag måste ta en promenad (min kondis har gått från ok till ickeexisterande) Städa rummet, diska.

Men jag har inte lust att göra någonting. Ingenting. 

Jag tänker på sommaren  och så tänker jag på att jag snart ska början nian. Det är inte klokt, nian är ju stort liksom. Jag vet inte om jag fixar att vara så stor och duktig. Jag vill vara liten och titta på disneyfilmer och  samla på klistermärken med enhörningar som glittrar. Men samtidigt känns det som att nian kommer bli det bästa året. Jag försöker klura ut vilken låt nian kommer bli. Jag tror på denna  http://open.spotify.com/track/1VWeVEgc2rZrg6iWWLxw9Q eller 
 http://open.spotify.com/track/72mjGPDHM2ftSReJyBLwV7
Inte texten alltså utan känslan.
Idag gick jag i högklackat seriöst för första gången. Det är lite efter jag vet. Men jag kan gå i högklackat, fast det gör ont i  tårna. Jag fick en blåsa som sprack. Pyttsan.

Jag saknar stugan litegrann. Det gör jag. Här är en bild som min kusin Ellinor tog på stugan när dom vär där och hälsade på oss. Jag är den med rödrandig tröja och blå sjal som sitter närmast kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0