Romeo fick gå hem ensam



Förlåt för uppehållet. Skolan tar död på mig. Verkligen. Alltså död. Eller iallafall avsvimmad. En pöl på golvet. Det ironiska är att jag egentligen inte pluggar särskilt mycket. Jag är så påverkad av stressen över att ha tre prov tills nästa dag att jag liksom är helst slut innan jag börjat. Så jag är typ efter eller rättare sagt konstant stressad.
Dessutom så. Eh usch jag orkar inte. Men det är himla sött att jag fortfarande har l'äsare som kikar på bloggen varje dag. Det brukade aldrig vara så innan. Då var det dött så fort jag var borta i mer än en dag.
Puss.

Ni kan ju lyssna på den här låten:



Eller kolla på en fin film. Neverwas tex.

Men imorgon är det Fredag. Då är det helg. Då ska jag skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0