Om Grynet, Min hjältinna



Jag har tänkt på en sak. Varför slopade svt Grynet egentligen? Jag menar hon var ju (ursäkta ordvitsen) SJUKT bra! Vi 90-talister minns henne som vår största förebild. Rolemodel. Grynet stod för att man inte orkar/vill städa rummet, göra alla läxor, noppa ögonbrynen och alltid hålla käften. Grynet stod för Girlpower. För att vara sig själv och under absolut inga som helst omständigheter ta någon skit.
Hennes budskap gick hem hos alla sveriges barn och tonåringar. (killar också)
Jag tror inte jag är den enda som saknar hennes attityd och peppande på Fredagskvällarna som fick oss alla att få en rejäl sjävförtroendeskick.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo hon var helt jävla fantastisk! Hade underbare åsikter och var nytänkande :D

2009-09-03 @ 22:27:08
Postat av: Thaina

Älskade avsnittet när hon "jobbade" i en kiosk, och hon typ drack glass ur mjukglass-maskinen :)

2009-09-06 @ 00:30:19
URL: http://www.thaina.devote.se
Postat av: Ellinor :D!

FOUND YOUR BLOG :):)!

Jag älskar Grynet det var hon som gjorde att jag började micra mina skumtomtar istället för att äta dem som dem är. Har gjort det ända sen hon sa det. Du är nog inte den ena som vill ha tillbaka henne in i TV-rutan igen! (;

PUSS sötnos <3

2009-09-06 @ 19:13:33
URL: http://ellaaans.devote.se
Postat av: Anonym

haha, fan vilket bra inlägg!

2009-09-06 @ 20:51:34
URL: http://thehalloffame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0